Syksy tuli, minne se kesä jäi? :/

Mitähän kaikkea tässä nyt sit on tapahtunut sen jälkeen kun viimeks tuli kirjoiteltua.. eipä kai ihmeitä. Pari uutta läväriä ainakin :-) Ja tajusin tässä yks päivä, että mun vauva täyttää ihan kohta (15.10.) 1 vuotta! Aika hurjaa. Kamala ajatus, että kohta ei oo enää  vauvaa tässä talossa :/ Oon jo niin tottunut - mitä mä muka sitten teen, kun ei oo enää ketään joka hinkuu syliin koko ajan? Yhyy. Tehkäähän joku nyt vauva minulle ja äkkiä, ängen sitten kylään joka päivä sylittelemään vauvelia ja mun luona on varma hoitopaikka pienille :-D (koliikkivauvat saatte pitää, niillä on tänne porttikielto).

Riina on ollut täällä nyt tosi paljon,ollut kivaa kun ei tarvitse yksin olla :-) Veetikin (Riinan poika) on just nyt kylässä, oli yötä. Kuuluu aivan armoton huuto tälläkin hetkellä, "YKSI, KAKSI, KOLME, VIISI!!!!" x) Omat vauvat on nyt tän viikonlopun isin luona.

Ilona on alkanu tapailla sanoja, tulee "äiti", "itti" (kiitti), "pappa" (vaippa) jne. Alkanut myös kävellä "puita pitkin", vielä ei ihan ilman tukea seisominen onnistu. Päivä päivältä vaan isompi tyttö :-)
Aleksi viihtyy hyvin uudessa hoitopaikassa, aloitti englanninkielisen leikkikoulun syyskuun alussa. Itse olen vielä vauvelin kanssa kotona ja kyhään kasaan nettikauppaa - siitä enemmän sitten, kunhan kauppa on auki!